«امام غریب» به ترکی استانبولی منتشر شد
کد خبر: 3626301
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳

«امام غریب» به ترکی استانبولی منتشر شد

گروه بین‌الملل: نخستین شماره  نشریه «امام غریب» در آستانه سالروز ولادت امام رضا(ع) به همت مؤسسه فرهنگی، هنری  و انتشارات بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به زبان تركی استانبولی، منتشر شد.

«امام غریب» به ترکی استانبولی منتشر شد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نسخه الکترونیک نخستین شماره  نشریه «امام غریب» با  موضوع  امام رضا(ع) و شخصیت والای ایشان به همت مؤسسه  فرهنگی، هنری  و  انتشارات بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و  مشارکت بنیاد بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا(ع) به زبان تركی استانبولی، منتشر شد.
این نشریه كه با مدیر مسئولی محمدحسین احمدی، مدیر عامل مؤسسه  فرهنگی، هنری  و  انتشارات بین‌المللی الهدی و سردبیری کریم‌لو تهیه و تنظیم شده، مقالاتی با عنوان طلوع خورشید در کلام آفتاب، ویژگی‌های شخصیتی امام رضا(ع) و امام رضا(ع) و دفاع از قرآن كریم آمده است.
اصلاح  فکری و دینی پیش از  ولایتعهدی، مسئله ولیعهدی و  نحوه برخورد  امام  رضا(ع) با  آن، میراث معنوی  امام  رضا(ع) و جایگاه و  اهمیت خانواده از نگاه حضرت رضا‌(ع) از دیگر مقالات این نشریه است.
«امام غریب» به ترکی استانبولی منتشر شد
captcha